Že se na vodáckých akcích objevují trička s potiskem, jsme si již zvykli. Někteří nadšenci tu neváhají sáhnout k tradičním, ale zpravidla spíše okoukaným až vysloveně otravným tématům pivních půllitrů, lodních kotev, nahotinek a hloupých průpovídek, že se někdo z nich „udělal“, ale přece jen se tu a tam objeví někdo nápaditý, s vlastní tvořivou invencí, co vnáší do tohoto svérázného životního stylu něco nového a neotřelého.

dívka v mikině

Mít na vodě tričko s potiskem květinového motivu nebo s vyobrazením zvířat, je rozhodně pozoruhodné, ale rádi bychom vám připomněli, že to jde i jinak. Můžete využít nejen triček, ale i mikin. Mikina je pro vodáka důležitou součástí oděvu, obléká ji ráno za svítání, když uhání v kempu k umývárnám s vlající rolí toaletního papíru, anebo se s ní navečer prochází mezi českokrumlovskými osvětlenými ulicemi, až nakonec zakotví v některé hospůdce. A mít na mikině potisk skutečně osobitý, a ještě navíc k dispozici pro všechny účastníky vodácké akce, je vysloveně nevšední zážitek i pro místní obyvatele. Jen si představte, že se proti vám vynoří tucet vodáků v červených mikinách s velkým bílým potiskem, u každého přezdívka a nějaký zajímavý obrázek, rozhodně se na tento úkaz zahledíte a stane se v tu chvíli dominantní a každopádně neočekávaný.

holčička v mikině

Potisk na reklamních mikinách je jednou z cest, jak kolemjdoucí inspirovat ke změně životního stylu, můžete jim naznačit, že lidský život není jen o mobilních telefonech, televizních zprávách a sledování sociálních sítí, lidé se dříve bavili i jinak, a že zábava nevázla, vám potvrdí kde kdo, kdo tu dobu pamatuje. Nenechte se převálcovat digitalizací a buďte více sví, což můžete prokázat i potiskem na bavlněné mikině. A mikiny se vyrábí v pastelových barvách, proč oblékat šedou a černou, když tu máme i zelenou, žlutou a další barvy duhového spektra.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup